Artikkelien arkisto

Täyslihanakit

19.04.2021 23:48
Lihapuodin valikoimaan tulossa myös täyslihanakit. Täyttä highlandiä, ei lisättynä muuta. Saatavilla perjantaina 23.4.21 ja eteenpäin.
Lisää

Metwurstit valmistuvat

08.04.2021 18:47
Odotetut metwurstit valmistuvat Lihajalostamo Willgrenillä Pirkkalassa. Tuotteet tulevat puotiimme viikolla 15. Highland metwurstia tulee siivuina (paketit ovat n 150-250g) sekä tankoina (painot n 300g ja 500g). 
Lisää

Pääsiäisen aukioloajat

01.04.2021 12:14
Kiirastorstaina klo 16-19 Pitkäperjantai suljettu Lankalauantai klo 10-15
Lisää

Lauantaina 27.3.21 kaikista tuotteista -5%

26.03.2021 20:30
On kulunut 5 v siitä kun aloitimme ylämaankarjanlihan suoramyynnin tilamme lihapuodin sekä lähialueiden Reko-ruokapiirien kautta. ISO KIITOS NÄISTÄ VUOSISTA KUULUU TEILLE MEIDÄN KAIKILLE ASIAKKAILLE!  Lauantaina 27.3.21 olemme avoinna tuttuun tapaan klo 10-15. Henkilöasiakkaille kaikista...
Lisää

Lihapuotimme avoinna jälleen

05.03.2021 13:33
Olemme vkon 9 viikonlopusta eli perjantaista 5.3.21 eteenpäin normaalisti auki. Perjantaisin klo 16-19 ja lauantaisin klo 10-15. Muina aikoina erikseen sopien. Nyt jo valikoimaa mukavasti. Muutaman tuotteen osalta täydentyy viikolla 10. Tervetuloa!
Lisää

Lihapuotimme suljettu vkot 4-8 /2021

16.01.2021 18:02
Viikolla 3 olemme normaalisti auki perjantaina (22.1. klo 16-19) ja lauantaina (23.1. klo 10-15). Viikot 4-8 lihapuotimme on suljettu. Tuonakin aikana tuotteitamme saa esimerkiksi Rekon kautta (Jurvan Reko 3.2.), Eloosasta (Jurva), Ekosopista (Vaasa), Bockin kyläkaupalta (Vaasa) sekä myös suoraan...
Lisää

Suoraan mureutumasta

19.12.2020 11:26
Viimeisin lihaerä valmistuu mureuruksesta juuri Jouluksi. Jos siis haluat paistia tai muuta pakastamattomana, niin varaa pikinmiten. Lihat olisi noudettavissa sovitusti tiistai-illalla (22.12.) tai keskiviikkona (23.12.) aamupäivällä. Varattavissa entrecoota palana, paahtopaistia, sisäpaistia,...
Lisää

Tilallamme Avoimet ovet 2.8.2020

27.07.2020 22:27
Yli kaksikymmentä rotuyhdistykseemme Suomen Highland Cattle Clubiin kuuluvaa jäsentilaa ympäri Suomen toivottaa vieralijat tervetulleiksi sunnuntaina 2.8.20 klo 11-16. Olemme yksi tila tässä joukossa. Kiinnostaako sinua luomuviljely? Vapaana ja lajityypillistä elämää elävä Ylämaankarja? Oletko...
Lisää

Juhannuksen aukioloajasta

17.06.2020 22:49
Juhannuksen lihaostoksille ja ennakkovarauksia noutamaan pääsee torstaina 18.6. klo 12-14 välisenä aikana. Juhannusaattona, perjantaina 19.6. olemme auki vielä aamupäivästä klo 10-12. Tervetuloa!
Lisää

Makkarat ja metwursti

05.06.2020 17:23
Liha-aitta Vahekosken valmistamat HC-täyslihagrillimakkarat ovat jälleen valikoimissa. Nämä on vaan kertakaikkiaan tosi maistuvia. Saatavilla on neljää erilaista makua. Grilleri on lihaisa perusmaustettu grillimakkara. Zorbas saa kreikkalaisvaikutteita fetajuustosta, aurinkokuivatusta tomaatista ja...
Lisää
Kohteet: 21 - 30 / 65
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Yhteystiedot

Vuorusluoma Highland

Koskenkorvantie 501
66350 Tainus

040 5377835 / Sari
0500 866780 / Mika